۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۱۰۱۳۸۱
نشست خبری مائوریسیو پوچتینو برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۳۷۱

 پوچتینو: چلسی به دنبال قهرمانی در لیگ کاپ است؛ انکونکو می‌تواند 20 دقیقه به میدان برود

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، چلسی در چارچوب یک چهارم نهایی مسابقات لیگ کاپ در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان نیوکاسل خواهد بود. هر دو تیم در هفته گذشته لیگ برتر موفق شدند با کسب پیروزی مقابل شفیلدیونایتد و فولام، کمی به اوضاع خود سر و سامان بدهند. مائوریسیو پوچتینو در مهم‌ترین صحبت‌های خود گفت:

  • عمل جراحی ریس جیمز

در حال حاضر چیزی نمی‌دانیم. امروز (دوشنبه) همچنان باید منتظر بمانیم. احتمالاتی وجود ندارد، در چند روز آینده وضعیت او را خواهیم فهمید. 

  • اهمیت لیگ کاپ 

برای نیوکاسل هم رقابت مهمی است اما از ابتدای فص، ما لیگ کاپ را به عنوان یک هدف قرار داده بودیم. مقابل تیمی سر سخت بازی خواهیم کرد، رقابت دشواری خواهد بود.  

  • به کسب جام علاقه دارید؟

 البته که. می‌خواهم در انگلیس قهرمانی را کسب کنم. می‌خواهم جام لیگ کاپ را بالا ببرم چون رقابت مهمی است. برای پیروزی اشتیاق دارم. باید به رقیب خود احترام بگذاریم و شایستگی صعود را داشته باشیم. 

  • رونمایی از فرمت جدید جام باشگاه‌های جهان در سال 2025 و حضور چلسی

باید قراردادم را ببینم. باید ببینم مدیران چلسی با من تمدید می‌کنند یا خیر. زمان زیادی باقی مانده است و در حال حاضر چیزی نمی‌دانیم. یوفا و فیفا برای طراحی این مسابقات نقش دارند، کاری نمی‌توانیم انجام بدهیم. 

  • تام لاکیر و حمله قلبی در دیدار لوتون تاون و بورنموث

متاسف شدیم. در چلسی امیدواریم او به سرعت سلامتش را به دست آورد. این اتفاق در گذشته هم رخ داده است و قابل پیش‌بینی نیست. حمله قلبی جزوی از فوتبال و زندگی است.  

  • اولین جام چه معنایی برای شما خواهد داشت؟

برای بقیه معنای بیشتری دارد تا ما. به عنوان کادرفنی چلسی می‌خواهیم به وظیفه خود در قبال باشگاه عمل کنیم. رسیدن به جام مهم‌ترین مسئله است. اولویت و هدف ما کسب قهرمانی خواهد بود. برای رسیدن به این امر فردا باید یک گام نزدیک‌تر شویم. باید بجنگیم، تهاجمی کار کنیم و مانند بازی قبل تمام ظرفیت خود را به کار ببریم. 

  • فکر می‌کنی به عنوان یک سرمربی سطح بالا به کسب جام نیاز داری؟

پاسخ این سوال را نمی‌دانم. باید در باشگاه مناسب با عناصر درست حضور داشته باشید. برای مربی سطح بالا بودن، کسب قهرمانی الزامی نیست. بسیاری از مربیان جام نبرده‌اند و قرار هم نیست ببرند. باید تمامی پروژه‌ها را آنالیز کنید، آن موقع می‌توان گفت آماده انجام کارتان هستید یا خیر. کسب جام برای باشگاه اهمیت ویژه‌ای دارد چون انرژی را به چلسی تزریق خواهد کرد. 

  • وضعیت کریستوفر انکونکو 

پس از این که بازی در مقابل شفید 2-0 شد، نمی‌خواستم در مورد او ریسک کنم اما شاید فردا این کار را کردیم. باید تمرین امروز را ارزیابی کنم، این لحظه می‌توانم بگویم او برای 20 دقیقه بازی آماده است. در بازی با شفیلد یک یا دو درصد شک داشتم به همین خاطر ریسک نکردم. انکونکو باید 100% آماده باشد.  

/طرفداری.

برچسب ها: انگلستان چلسی مائوریسیو پوچتینو لیگ کاپ
ارسال نظر
آخرین اخبار